Restaurace šéfkuchaře Mirka Kaliny

w

Zadání

S restauracemi šéfkuchaře Mirka Kaliny spolupracujeme již 1,5 roku. Naší první zakázkou byl redesign webu gurmánské restaurace Kalina cuisine & wine v Dlouhé. Cílem pak bylo přivést do restaurace co nejvíce hostů s důrazem na polední menu Mirka Kaliny.

Díky naše dlouhodobé spolupráci jsme se ze strany online marketingu podíleli i na otevření nové restaurace Atelier Kalina v březnu 2017.

Z

Realizovali jsme

Webové stránky Kalina cuisine & wine
Webové stránky Atelier Kalina
PPC kampaně zaměřené na propagaci poledního menu Mirka Kaliny
PPC kampaně zaměřené na propagaci nově otevřené restaurace Atelier Kalina
SEO optimalizaci a průběžnou správu webů
Konzultace ohledně firemních profilů, zápisů v mapách a Facebook stránek restaurací

Webové stránky

Spolupráci s restauracemi Mirka Kaliny jsme zahájili redesignem webu pro restauraci Kalina cuisine & wine. Starý web již neodpovídal úrovni restaurace funkčně, ani designem a jako mnoho starších webů nebyl optimalizovaný pro zobrazování na tabletech a mobilech.

Kromě standardních funkcí webů pro restaurace jako propojení na sociální sítě a rezervační systém Restu, praktické zobrazování jídelního, nápojového lístku a poledního menu, jsme přidali i dárkové poukazy, nabídku slavnostního cateringu či přehled slavných osobností, které restauraci navštívili.

Web nové restaurace Atelier Kalina jsme tvořili v tom samém stylu. Web jsme zveřejnili v březnu 2017. Cíl zaplnit novou restauraci co nejdříve hosty jsme splnili díky kombinaci přirozeného vyhledávání, reklamní kampaně v systému Google AdWords a dobré vyhledatelnosti restaurace přes firemní profily a mapy jak v systému Google, tak Seznam.

První měsíc po spuštění webu jsme dosáhli:

přirozených návštěv z vyhledávačů Google a Seznam

lidí vyhledalo restauraci přes mapy v mobilním telefonu

%

návštěv webu vygenerovala kampaň Google AdWords

Kampaň pro restaurace

Reklamní kampaně cílí jednak na domácí českou klientelu, která si ráda příležitostně zajde do kvalitní gurmánské restaurace a jednak na zahraniční hosty, kteří na internetu vyhledávají fráze jako top restaurants in Prague nebo best Prague restaurants.

Využíváme kampaně ve vyhledávání doplněné o remarketing, který slouží na opakované upozorňování návštěvníků webu na aktuální polední menu a vypsané akce restaurací.

Tip na závěr

Zajděte si na polední menu Mirka Kaliny. Nabídka platí mezi 12:00-15:00 a každý den nabízí 3-4 chody francouzské a české moderní kuchyně nedaleko Staroměstského náměstí či v Pachtově paláci na pražském nábřeží. Pozvěte na oběd své obchodní partnery, či své blízké, kterým zpestříte všední pracovní den. Jak uvádíme v reklamních kampaních, i oběd může být zážitkem.

Potřebujete něco podobného? Online marketing můžeme nastartovat i vám.

Kontaktujte nás