Restaurace šéfkuchaře Mirka Kaliny

w

Zadání

S restauracemi šéfkuchaře Mirka Kaliny spolupracujeme již 1,5 roku. Naší první zakázkou byl redesign webu gurmánské restaurace Kalina cuisine & wine v Dlouhé. Cílem pak bylo přivést do restaurace co nejvíce hostů s důrazem na polední menu.

Díky naše dlouhodobé spolupráci jsme se ze strany online marketingu podíleli i na otevření nové restaurace Atelier Kalina v březnu 2017.

Z

Realizovali jsme

  • Webové stránky Kalina cuisine & wine  Atelier Kalina
  • PPC kampaně zaměřené na propagaci poledního menu Mirka Kaliny
  • PPC kampaně zaměřené na propagaci nově otevřené restaurace Atelier Kalina
  • SEO optimalizaci a průběžnou správu webů
  • Další konzultace týkající se firemních profilů, recenzí, zápisů v mapách a sociálních sítí

Webové stránky

Spolupráci s restauracemi Mirka Kaliny jsme zahájili redesignem webu pro restauraci Kalina cuisine & wine. Starý web již neodpovídal úrovni restaurace funkčně, ani designem a jako mnoho starších webů nebyl optimalizovaný pro zobrazování na tabletech a mobilních telefonech.

Kromě standardních funkcí webů pro restaurace jako propojení na sociální sítě a rezervační systém Restu, praktické zobrazování jídelního, nápojového lístku a poledního menu, jsme přidali i dárkové poukazy, nabídku slavnostního cateringu či přehled slavných osobností, které restauraci navštívili.

Web nové restaurace Atelier Kalina jsme tvořili v tom samém stylu. Web jsme zveřejnili v březnu 2017. Cíl zaplnit hosty tuto novou restauraci co nejdříve, jsme splnili díky kombinaci přirozeného vyhledávání, reklamní kampaně v systému Google AdWords a dobré vyhledatelnosti restaurace přes firemní profily a mapy, jak v systému Google, tak Seznam.

První měsíc po spuštění webu jsme dosáhli:

přirozených návštěv z vyhledávačů Google a Seznam

lidí vyhledalo restauraci přes mapy v mobilním telefonu

%

návštěv webu vygenerovala kampaň Google AdWords

Kampaň pro restaurace

Reklamní kampaně cílí jednak na domácí – českou klientelu, která si ráda příležitostně zajde do kvalitní gurmánské restaurace, jednak na zahraniční hosty, kteří na internetu vyhledávají fráze jako top restaurants in Prague nebo best Prague restaurants.

Využíváme kampaně ve vyhledávání doplněné o remarketing, který slouží na opakované upozorňování návštěvníků webu na aktuální polední menu a vypsané akce restaurací.

Tip na závěr

Zajděte si na polední menu Mirka Kaliny. Nabídka platí mezi 12:00-15:00 a každý den nabízí 3-4 chody francouzské a české moderní kuchyně nedaleko Staroměstského náměstí či v Pachtově paláci na pražském nábřeží.

Pozvěte na oběd své obchodní partnery, či své blízké, kterým zpestříte všední pracovní den. Jak uvádíme v reklamních kampaních, i oběd může být nevšedním zážitkem.

Potřebujete něco podobného? Online marketing můžeme nastartovat i vám.