PŘÍPADOVÁ STUDIE
FURNATURA

ZVÝŠENÍ POVĚDOMÍ ZNAČKY
A PRODEJŮ PŘES E-SHOP

PŘÍPADOVÁ STUDIE FURNATURY

ZVÝŠENÍ POVĚDOMÍ ZNAČKY A PRODEJŮ PŘES E-SHOP

JAK NASTARTOVAT ONLINE MARKETING
NOVÉ ZNAČKY

V PRVNÍM ROCE SE OBJEM
ONLINE PRODEJE MEZIROČNĚ
ZVÝŠIL O

300 %

PŘI UDRŽENÍ PODÍLŮ NÁKLADŮ NA OBRATU KOLEM 10%. 

Linda Vacovská
majitelka Furnatury

„Hledala jsem někoho, kdo bude rozumět online marketingu a je schopen dodat výsledky založené na číslech. Mám již předešlé zkušenosti, kde mi někteří markeťáci – lidově řečeno – mazali med kolem huby. Pak jsem dostala doporučení na Žanet, a to bylo jiné: Žanet pracuje s čísly, dává podněty černé na bílém a umí klientovi říct i to, že něco smysl nemá.“

JAK NASTARTOVAT ONLINE MARKETING
NOVÉ ZNAČKY

V PRVNÍM ROCE SE OBJEM
ONLINE PRODEJE MEZIROČNĚ
ZVÝŠIL O

300 %

PŘI UDRŽENÍ PODÍLŮ NÁKLADŮ NA OBRATU KOLEM 10%. 

Linda Vacovská
majitelka Furnatury

„Hledala jsem někoho, kdo bude rozumět online marketingu a je schopen dodat výsledky založené na číslech. Mám již předešlé zkušenosti, kde mi někteří markeťáci – lidově řečeno – mazali med kolem huby. Pak jsem dostala doporučení na Žanet, a to bylo jiné: Žanet pracuje s čísly, dává podněty černé na bílém a umí klientovi říct i to, že něco smysl nemá.“

NA STARTU ONLINE MARKETINGU…

Linda, majitelka úspěšného psího salónu Dogtown v Praze, chtěla pro své zákazníky jen to nejlepší. Když nenalezla ideální psí kosmetiku, rozhodla se ji vyvinout sama. Tak vznikla značka Furnatura – přírodní kosmetika pro psy, která staví na kvalitě bez kompromisů. Cílem bylo nejen vytvořit skvělý produkt, ale také rozšířit povědomí o něm mezi pejskaři.

Linda hledala marketingového partnera, který pracuje na základě reálných výsledků a číslech. Po předchozích zkušenostech se startem online kampaní chtěla spolupráci, která bude transparentní a založená na důvěře. To se podařilo díky společnému přístupu, kde vše stojí na strategii a měřitelných výsledcích.

„Linda se na nás obrátila na doporučení naší jiné klientky. Byli jsme tak u nastartování online marketingu od začátku, a to je ideální. Online marketing není jen nastavení reklamy na Googlu, ale v prvé řadě vytvoření promyšlené a smysluplné strategie a její následné naplňování,“ říká Žanet Krasnecová, spoluzakladatelka studia StartOnline. 

DÍKY ČEMU JSME NASTARTOVALI ONLINE MARKETING FURNATURY?

Po definování strategie jsme se zaměřili na konkrétní kroky – nastavení SEO pro lepší dohledatelnost, úpravu nákupního cyklu, a především na tvorbu obsahu a správný výběr kanálů pro komunikaci se zákazníky. Naším cílem bylo přivést značku k těm správným zákazníkům, kteří ocení kvalitu a hodnoty, které Furnatura nabízí.

1

Strategie – Definovali jsme celkovou strategii značky, včetně určení cílových skupin a komunikace hodnot.

2

Online analytika – Pravidelně sledujeme výkonnost kampaní, analyzujeme data a upravujeme postupy pro maximální efektivitu.

3

Nastavení online kampaní – Spravujeme kampaně na Google Ads a Facebooku s cílem zvyšovat povědomí o značce a podporovat prodeje.

4

SEO – Navrhli jsme obsahovou strategii pro web a blog pro lepší dohledatelnost ve vyhledávačích.

5

Sociální sítě – Zajišťujeme správu a komunikaci na sociálních sítích, kde se značka setkává se svými zákazníky.

6

Staráme se o sociální sítě – Věnujeme se pravidelné komunikaci na Facebooku, Instagramu a Pinterestu. Optimalizovali jsme nastavení pro využití plného potenciálu.

7

Newslettery – Připravujeme a rozesíláme pravidelné newslettery se zajímavým obsahem pro zákazníky.

Furnatura je značka přírodní kosmetiky pro psy, která vznikla z lásky ke čtyřnohým mazlíčkům a touhy poskytovat jim tu nejlepší péči. S důrazem na kvalitu a přírodní složení nabízí produkty, jako jsou šampony, kondicionéry a další kosmetické přípravky, které jsou šetrné k pokožce i srsti psů.

Naše aktivity:
Online strategie, tvorba obsahu na sociální sítě, Google Ads, Facebook Ads, emailing, obsahová strategie, online analytika

ZA DOBU SPOLUPRÁCE JSME DOSÁHLI

Tím, že je Furnatura prémiová značka, tak je potřeba budovat také brand a tedy nejedeme čistě na výkon. Každým rokem se nám ale daří snižovat náklady na marketing a vést značku k ziskovosti a etablování na trhu v oblasti prémiové kosmetiky pro psy.

Podíl nákladů na obratu

SÍLA SYNERGIE A DLOUHODOBOSTI

Úspěch online marketingu Jahodárny, která tak získala pevné postavení na trhu a udržuje si stabilní růst, stojí na několika principech:

KOMPLEXNOST A DLOUHODOBOST

Děláme vše, co je důležité pro podporu prodeje. A díky dlouholetému partnerství a našemu know-how v oblasti marketingu dobře víme, co funguje nejlépe.

S Jahodárnou spolupracujeme od roku 2018 a na výsledcích je to znát. Můžeme dlouhodobě plánovat, dobře se známe a spolupráce je efektivní a stabilní. To je výhoda pro obě dvě strany.

SYNERGIE

Jednotlivé online aktivity děláme tak, aby se vzájemně podporovaly. Celkový výkon marketingu je tak vyšší než prostý součet přínosu jednotlivých aktivit.

Víme, kdy kterou kampaň spustit, které kroky tomu předchází či na to navazují a umíme kampaně dobře škálovat.

INOVACE

Dlouhodobá spolupráce v našem pojetí není jen soustavná práce podle dané strategie, ale taky příležitost pro inovace.

Byznys klienta už dobře známe, nemusíme tedy řešit základní porozumění, a máme prostor pro další nápady a jejich testování. Klientovi tak nejen poskytujeme servis, ale i impulsy pro budoucnost.

Ukázky příspěvků na sociálních sítích

Ukázky emailingu

„Spolupráce se Žanet je efektivní a přátelská,“ říká Linda, která Žanet postupně předala celý marketing značky. „Nedovedu si představit, že bych Žanet neměla. Vím, že to dělá dobře, a když něco navrhne, tak jí věřím a moc do toho nemluvím. Vyhovuje mi, že jednou za měsíc mi přijde faktura a naprosto přehledné vyhodnocení kampaní. Zároveň je Žanet velmi sdílná, takže když potřebuju něco vysvětlit, je k dispozici. Sama navíc přichází s nápady a je velmi důsledná.“

DLOUHODOBÁ SPOLUPRÁCE

Pro nás ve StartOnline je důležitý nejen úspěch kampaní, ale i kvalitní a lidská spolupráce. Našim klientům poskytujeme partnerství založené na transparentnosti, důvěře a profesionálním přístupu.

Linda vyzdvihuje efektivní a přátelskou spolupráci: „Žanet ze StartOnline postupně převzala celý marketing značky Furnatura. Oceňuji její přístup, kdy přichází s vlastními nápady a dokáže věci vysvětlit srozumitelně. Díky ní vím, že je marketing v dobrých rukou.“

Tento přístup nám umožňuje spolupracovat s klienty na dlouhodobých projektech a dosahovat společně výjimečných výsledků.

CHCETE TAKÉ POMOCI S NASTARTOVÁNÍM ONLINE MARKETINGU?