PŘÍPADOVÁ STUDIE FURNATURY
ZVÝŠENÍ POVĚDOMÍ ZNAČKY A PRODEJŮ PŘES E-SHOP
JAK NASTARTOVAT ONLINE MARKETING
NOVÉ ZNAČKY
V PRVNÍM ROCE SE OBJEM
ONLINE PRODEJE MEZIROČNĚ
ZVÝŠIL O
300 %
PŘI UDRŽENÍ PODÍLŮ NÁKLADŮ NA OBRATU KOLEM 10%.
JAK NASTARTOVAT ONLINE MARKETING
NOVÉ ZNAČKY
V PRVNÍM ROCE SE OBJEM
ONLINE PRODEJE MEZIROČNĚ
ZVÝŠIL O
300 %
PŘI UDRŽENÍ PODÍLŮ NÁKLADŮ NA OBRATU KOLEM 10%.
NA STARTU ONLINE MARKETINGU…
DÍKY ČEMU JSME NASTARTOVALI ONLINE MARKETING FURNATURY?
Po definování strategie jsme se zaměřili na konkrétní kroky – nastavení SEO pro lepší dohledatelnost, úpravu nákupního cyklu, a především na tvorbu obsahu a správný výběr kanálů pro komunikaci se zákazníky. Naším cílem bylo přivést značku k těm správným zákazníkům, kteří ocení kvalitu a hodnoty, které Furnatura nabízí.
1
Strategie – Definovali jsme celkovou strategii značky, včetně určení cílových skupin a komunikace hodnot.
2
Online analytika – Pravidelně sledujeme výkonnost kampaní, analyzujeme data a upravujeme postupy pro maximální efektivitu.
3
Nastavení online kampaní – Spravujeme kampaně na Google Ads a Facebooku s cílem zvyšovat povědomí o značce a podporovat prodeje.
4
SEO – Navrhli jsme obsahovou strategii pro web a blog pro lepší dohledatelnost ve vyhledávačích.
5
Sociální sítě – Zajišťujeme správu a komunikaci na sociálních sítích, kde se značka setkává se svými zákazníky.
6
Staráme se o sociální sítě – Věnujeme se pravidelné komunikaci na Facebooku, Instagramu a Pinterestu. Optimalizovali jsme nastavení pro využití plného potenciálu.
7
Newslettery – Připravujeme a rozesíláme pravidelné newslettery se zajímavým obsahem pro zákazníky.
ZA DOBU SPOLUPRÁCE JSME DOSÁHLI
Podíl nákladů na obratu
SÍLA SYNERGIE A DLOUHODOBOSTI
Úspěch online marketingu Jahodárny, která tak získala pevné postavení na trhu a udržuje si stabilní růst, stojí na několika principech:
SYNERGIE
Jednotlivé online aktivity děláme tak, aby se vzájemně podporovaly. Celkový výkon marketingu je tak vyšší než prostý součet přínosu jednotlivých aktivit.
Víme, kdy kterou kampaň spustit, které kroky tomu předchází či na to navazují a umíme kampaně dobře škálovat.
Ukázky příspěvků na sociálních sítích
DLOUHODOBÁ SPOLUPRÁCE
Pro nás ve StartOnline je důležitý nejen úspěch kampaní, ale i kvalitní a lidská spolupráce. Našim klientům poskytujeme partnerství založené na transparentnosti, důvěře a profesionálním přístupu.
Linda vyzdvihuje efektivní a přátelskou spolupráci: „Žanet ze StartOnline postupně převzala celý marketing značky Furnatura. Oceňuji její přístup, kdy přichází s vlastními nápady a dokáže věci vysvětlit srozumitelně. Díky ní vím, že je marketing v dobrých rukou.“
Tento přístup nám umožňuje spolupracovat s klienty na dlouhodobých projektech a dosahovat společně výjimečných výsledků.