PŘÍPADOVÁ STUDIE
JAHODÁRNA

ZVÝŠENÍ PRODEJE
PŘES E-SHOP

PŘÍPADOVÁ STUDIE JAHODÁRNA BROZANY

ZVÝŠENÍ PRODEJE PŘES E-SHOP

ONLINE PRODEJE JSME
MEZIROČNĚ ZVÝŠILI O

400 %

PŘI ZACHOVÁNÍ STANOVENÉ
CENY ZA ZÍSKÁNÍ OBJEDNÁVKY

Kupovat zdravou zeleninu a ovoce přímo od farmáře je dnes trendy. S Martinem Cibulkou jsme se potkali v momentě, kdy 95 % jejich celkového prodeje probíhal skrz prodejní stánek. Majitel farmy však vytušil potenciál online prostředí, které by mu umožnilo rozšířit nabídku, a po úvodním samostudiu reklamních systémů se rozhodl vyhledat profesionály.

ONLINE PRODEJE JSME
MEZIROČNĚ ZVÝŠILI O

400 %

PŘI ZACHOVÁNÍ STANOVENÉ
CENY ZA ZÍSKÁNÍ OBJEDNÁVKY

Jahodárnu založil v roce 2005 Martin Cibulka se společníkem a od té doby se jejich nabídka značně rozšířila. Naše již 1,5 let dlouhá spolupráce je zaměřená na posílení prodeje na stánku, a hlavně na vybudování a zvyšovaní prodeje přes e-shop.

PRIMÁRNÍM CÍLE PROJEKTU

Zvýšit počet prodejů přes e-shop při zachovaní stanovené ceny za konverzi

Zvýšit přirozenou návštěvnost webu z vyhledávačů

CO PRO JAHODÁRNU DĚLÁME?

S Jahodárnou Brozany jsme začali spolupracovat na podzim 2018. Domluvili jsme se na realizaci soutěže na Facebooku. Jejím cílem byl prodej českého česneku přes e-shop. Po úspěšné kampani jsme začali rozvíjet také další aktivity a nyní se staráme o jejich kompletní online marketing.

Naše aktivity zahrnují:

1

Online analytika
Klient měl na svém webu nasazené statistiky Google Analytics, ale neměřil e-commerce, který jsme mu následně nastavili. Nyní můžeme pravidelně sledovat, vyhodnocovat a optimalizovat naše aktivity.

2

Kampaně na Facebooku
Klient používal na správu kampaní Business manager, ale nevyužíval jeho plný potenciál. Na web jsme proto nasadili měřící kód Facebooku, rozšířili cílení na jednotlivá publika a přidali produktový feed. Všechny kampaně jsme nastavili s optimalizací na získání konverzí. Platformu využíváme také na zvýšení prodeje na prodejním stánku a na branding.

3

Kampaně v Google Ads a Skliku
Kampaním ve vyhledávání navyšujeme potenciál tím, že využíváme také dalších možností propagace. Přidali jsme remarketing a produktové kampaně. Na speciální akce využíváme i obsahovou síť.

4

Obsah a SEO
Jako první krok jsme vypracovali analýzu klíčových slov, která nám slouží pro plánování a vytváření obsahu, kampaní i SEO webu.
Na základě dat z analýzy jsme začali s úpravou kategorií e-shopu a kvalitním SEO editingem veškerého obsahu včetně doplnění potřebných meta prvků.
Přirozenou návštěvnost webu zvyšujeme psaním článků pro blog. Zaměřujeme se v nich na pěstování, uskladnění čí léčivé účinky plodin, které lze na e-shopu zakoupit. Vytváříme také popisky nových produktů přidaných do nabídky e-shopu.

Jahodárnu založil v roce 2005 Martin Cibulka se společníkem a od té doby se jejich nabídka značně rozšířila. Naše již 1,5 let dlouhá spolupráce je zaměřená na posílení prodeje na stánku, a hlavně na vybudování a zvyšovaní prodeje přes e-shop.

Martin Cibulka
majitel Jahodárny Brozany

S prací studia StartOnline jsem maximálně spokojený. Když jsme začali spolupracovat, prodej přes e-shop tvořil jenom 5 %, od té doby rozšiřujeme naši nabídku a momentálně nám online prodej tvoří již 30 % celkového obratu. Daří se jim dodržovat cíle a zároveň přinášejí nové možnosti využití onlinu, díky čemu dále rosteme. StartOnline skutečně nastartovalo naše online podnikání.

CO PRO JAHODÁRNU DĚLÁME?

S Jahodárnou Brozany jsme začali spolupracovat na podzim 2018. Domluvili jsme se na realizaci soutěže na Facebooku. Jejím cílem byl prodej českého česneku přes e-shop. Po úspěšné kampani jsme začali rozvíjet také další aktivity a nyní se staráme o jejich kompletní online marketing.

Naše aktivity zahrnují:

1

Online analytika
Klient měl na svém webu nasazené statistiky Google Analytics, ale neměřil e-commerce, který jsme mu následně nastavili. Nyní můžeme pravidelně sledovat, vyhodnocovat a optimalizovat naše aktivity.

2

Kampaně na Facebooku
Klient používal na správu kampaní Business manager, ale nevyužíval jeho plný potenciál. Na web jsme proto nasadili měřící kód Facebooku, rozšířili cílení na jednotlivá publika a přidali produktový feed. Všechny kampaně jsme nastavili s optimalizací na získání konverzí. Platformu využíváme také na zvýšení prodeje na prodejním stánku a na branding.

3

Kampaně v Google Ads a Skliku
Kampaním ve vyhledávání navyšujeme potenciál tím, že využíváme také dalších možností propagace. Přidali jsme remarketing a produktové kampaně. Na speciální akce využíváme i obsahovou síť.

4

Obsah a SEO
Jako první krok jsme vypracovali analýzu klíčových slov, která nám slouží pro plánování a vytváření obsahu, kampaní i SEO webu.
Na základě dat z analýzy jsme začali s úpravou kategorií e-shopu a kvalitním SEO editingem veškerého obsahu včetně doplnění potřebných meta prvků.
Přirozenou návštěvnost webu zvyšujeme psaním článků pro blog. Zaměřujeme se v nich na pěstování, uskladnění čí léčivé účinky plodin, které lze na e-shopu zakoupit. Vytváříme také popisky nových produktů přidaných do nabídky e-shopu.

ZA DOBU SPOLUPRÁCE JSME DOSÁHLI:

o 290 %

zvýšení celkové
návštěvnosti webu

o 400 %

zvýšení objemu
online prodeje

o 25 %

zvýšení poměru online
prodeje z celkového obratu

POTŘEBUJETE NĚCO PODOBNÉHO?

Online marketing můžeme nastartovat i vám.