PPC kampaně

(Reklama v systémech Google a Seznam)

PPC reklama je efektivní a rychlý způsob jak získat nové zákazníky. Má několik forem. Přímou odpovědí na poptávku jsou kampaně ve vyhledávání. Pro zvýšení povědomí o produktech, službách nebo značce obecně, slouží dobře kampaně v obsahové síti. Remarketing, tedy vracení uživatelů zpátky na váš web, se zase hodí k dokončení akcí, které uživatele na webu započali.

Zkratka PPC (z anglického pay per click) znamená, že u reklamy platíte pouze za proklik na vaši cílovou stránku. U správy kampaní klademe důraz na kvalitní měření výsledků a následnou optimalizaci tak, aby vám kampaň přinášela obchodní výsledky.

Co zahrnuje spuštění kampaní:

  • Zřízení reklamních účtů – reklamní účty vytvoříme, přidělíme vám přístupy, nastavíme fakturaci a účet propojíme s Google Analytics.
  • Výběr klíčových slov – definujeme klíčová slova, která vám budou generovat zisk.
  • Psaní reklamních textů – vytvoříme reklamní texty, které podtrhnou vaše výhody a odliší vás od konkurence
  • Vytvoření grafických formátů – k tvorbě reklamních bannerů můžeme využít automatické šablony (pouze Google), nebo vytvoříme originální bannery ve stylu, jakým chcete působit na vaše potenciální klienty.
  • Cílení na vaše potenciální klienty – ze všech uživatelů internetu oslovíme ty, kteří mají největší potenciál k nákupu nebo poptání vašich produktů/služeb. Využijeme k tomu cílení na lokality, jazyky, zařízení, chování či zájmy.
  • Reklamní strategii – naše 10-ti leté zkušenosti se správou kampaní využijeme k tomu, aby vaše kampaň získala dobré výchozí postavení a měla šanci na úspěch v konkurenčním prostředí internetu.     

Ceník pro spuštění kampaně:

  • cena za spuštění dané kampaně se platí jednorázově na začátku spolupráce před spuštěním kampaní

 do 10 produktů/služebdo 20 produktů/služebvíce než 20 produktů/služeb
Kampaň ve vyhledávání3.000 - 5.0005.000 - 8.000od 8.000
Kampaň v obsahové síti2.000 - 4.000*4.000 - 7.000*od 7.000*
Remarketing2.000 - 4.000*4.000 - 7.000*od 7.000*
Dynamický remarketing - dle rozsahu:6.000 - 9.000

* cena nezahrnuje vytvoření originálních bannerů

Co zahrnuje průběžná správa kampaní:

  • Průběžnou optimalizaci kampaní – kampaně průběžně upravujeme a doplňujeme na základě jejich výsledků a definovaných cílů.
  • Report – výsledky kampaní s písemným komentářem a návrhy na další období od nás dostanete měsíčně ve formě dokumentu.  
  • Komunikaci nad vývojem kampaníbez vaší součinnosti nelze kampaně efektivně spravovat. Společnými silami najdeme takovou podobu kampaně, která bude stabilní oporou vašeho podnikání.   

Ceník pro správu kampaně:

  • správu kampaně fakturujeme vždy na 2 měsíce předem tak, aby byla správa uhrazená před začátkem měsíce, ve kterém proběhne
  • minimální měsíční poplatek za správu kampaně je 1800 Kč (platí pro jeden reklamní systém)
  • cenu za správu kampaně počítáme jako procento z media budgetu. Čím je budget vyšší, tím je procento za správu kampaně nižší.

Rozpočet na média (Google, Seznam)do 10.000od 10.001 do 20.000od 20.001 do 30.00030.001 a více
Kampaň ve vyhledávání1.800 - 3.0003.000 - 5.5005.500 - 7.5007.500 a více
Kampaň v obsahové síti+ 300 - 500+ 500 - 1.000+ 1.000 - 1.500+ 1.500 a více
Remarketing+ 300 - 500+ 500 - 1.000+ 1.000 - 1.500+ 1.500 a více
Dynamický remarketing - dle rozsahu

* ceny jsou uvedené v Kč
  • Služby týkající se textů a klíčových slov jsou zahrnuty v ceně pouze pro jazyky: čeština a slovenština. Pokud bude součástí kampaně i jiný jazyk, cena se navýší dle velikosti kampaně, většinou o polovinu sumy na správu pro jeden jazyk.
  • Zakládáme si na transparentní spolupráci, proto si můžete náklady na média (Google, Seznam) platit sám do vlastního účtu, který vám samozřejmě zůstane i po ukončení spolupráce. Jestli si účet nechcete zakládat, budete jednoduše náklady na média platit přes nás. Po ukončení spolupráce dostanete do tohoto účtu přístup.

Ceny uvedené v Ceníku jsou orientační. Doporučené ceny pro vaše kampaně určuje Objednávka.

Jste připraveni začít?

  • Vyplňte nám prosím online formulář, ať máme ke kampani jasné zadání.  
  • Měli jste už v minulosti kampaně? Pokud je to možné, rádi váš existující účet převezmeme. Pokud to možné není, pomůže nám do něj alespoň nahlédnout. Dejte nám o předešlých kampaních vědět.
  • Máme již přístup k vašim statistikám Google Analytics? Pokud ne, přidejte nám naše e-maily zanet@startonline.cz a milena@startonline.cz do správců účtu.
  • Nemáte v Google Analytics nastavené měření cílů, příp. e-commerce pro eshopy? Rádi vám toto nastavení uděláme.

 

Tato služba se řídí našimi Obchodními podmínkami.