Naučíme Vás, jak Váš projekt dále spravovat

Správu můžete plně nechat na nás nebo Vás naučíme, co potřebujete. Naučte se s námi jak Váš web aktualizovat a jak rozumět informacím, které získáte z webové analytiky. Získejte dovednosti jak udržovat Vaše reklamní kampaně.

Webové stránky a reklamní kampaně, které pro Vás vytvoříme, můžete nechat plně v naší správě. Pokud si však chcete projekty spravovat dále sami, naučíme Vás vše, co k tomu potřebujete. Čtyři druhy školení pro práci s webem, webovou analytikou a reklamními kampaněmi jsou určené pro majitele webů nebo marketingové pracovníky.

Školení vždy připravujeme přesně na míru pro Váš projekt. Naučíme Vás vše o funkcích, které ke správě Vašeho webu potřebujete i jak číst webové statistiky. Ukážeme Vám, jak můžete využít reklamu na internetu a jak můžete Vaše kampaně aktualizovat.

I pokud chcete své projekty dále spravovat sami, jsme pro Vás k dispozici jako konzultanti a technická podpora.

Správa Vašeho webu

Naučíme Vás, jak aktualizovat obsah na Vašem webu a jak web dále rozvíjet: jak vkládat nové akce, články, aktuality, jak upravovat texty, měnit, či přidávat obrázky apod. Naučíme Vás využívat všechny funkce a možnosti, které na webu máte.

Webová analytika

Webová analytika Vám umožňuje zjistit, jak se uživatelé Vašeho webu chovají. Zjistíte, co čtou, co je přitahuje, odkud přicházejí, které reklamní kanály jsou pro Vás účinné apod. Tyto informace můžou být velmi cenné pro rozvoj Vašeho podnikání.

Reklama na internetu

Toto půldenní školení Vám umožní zorientovat se ve všech možnostech reklamy, které internet nabízí. Naučíte se, jaká jsou specifika a možnosti jednotlivých reklamních kanálů. Ujasníte si, které z nich jsou vhodné pro Vás.

Správa kampaní

Chcete-li si Vaše kampaně dále spravovat sami, naučíme Vás, jak s nimi pracovat. Naučíme Vás, jak přidat nové produkty a služby či jak upravit stávající kampaně. Rozsah tohoto školení je šitý na míru podle rozsahu Vaší reklamní strategie.

Správa Vašeho webu

Toto půldenní školení Vás naučí jak aktualizovat obsah na Vašem webu: jak vkládat nové akce, články, aktuality, jak upravovat texty, měnit, či přidávat obrázky apod. Naučí Vás využívat všechny funkce a možnosti, které Váš web nabízí.

Co se dozvíte?

  • Jak upravovat texty na Vašich webových stránkách
  • Jak přidávat nové stránky a zařadit je do existující struktury webu
  • Jak přidávat aktuality, články, nové akce, či jiný dynamický obsah
  • Jak správně připravit obrázky pro Váš web a jak je přidat do obsahu
  • Jak spravovat Vaše variabilní doplňky (např. členy týmu, přístupy do interní sekce apod.)
  • Jak využít webovou analytiku pro rozvoj svého podnikání

Školení Vám dá perfektní návod k tomu, jak dále pracovat s Vaším konkrétním webem. Po školení dostanete shrnutí nejdůležitějších informací a tipů ve formě prezentace.

I po školení jsme Vám nadále k dispozici jako konzultanti. Krátké dotazy vyřešíme zdarma, pro rozsáhlejší konzultace si domluvíme cenu.

Mám zájem o školení

Pro koho: Majitele webových stránek nebo marketingové pracovníky, kteří web spravují.
Kde: U vás ve firmě nebo v Hubu na Smíchově

Školení je velmi praktické, věcné a srozumitelné. V krátkém čase jsem se zorientovala ve struktuře webu a ve způsobu, jak na web přidávat články, aktuality a fotografie. Nyní umím sama s webem pracovat a dále ho rozvíjet.

Zuzana Kozáková

Česká asociace kraniosakrální biodynamiky

Pro koho: Majitele webových stránek nebo marketingové pracovníky, kteří web spravují.
Kde: U Vás ve firmě nebo v Hubu na Smíchově

Školení bylo dobře strukturované a šité na míru našim potřebám, tedy zaměřené zejména na tu analýzu dat, která se nám zdála nepřesná, či zavádějící. Školení velmi doporučujeme, ať již se jedná o zodpovězení konkrétních dotazů nebo o všeobecný přehled, jak s tímto nástrojem efektivně pracovat.

Tereza Zvěřinová

M-atelier, s.r.o.

Webová analytika

Na školení Webové analytiky se naučíte, jak číst reporty o návštěvnosti Vašeho webu. Zjistíte, jak se uživatelé Vašeho webu chovají, co čtou a co je přitahuje, odkud na web přicházejí, které reklamní kanály jsou pro Vás funkční apod. V případě eshopu se naučíte, co se můžete z měření transakcí o Vašich zákaznících dozvědět. Tyto informace jsou velmi cenné pro rozvoj Vašeho podnikání. Co se dozvíte?

  • Co dělají uživatelé na Vašem webu? Jak se na něm pohybují?
  • Jakým způsobem s webem interagují? (články, videa, formuláře)
  • Vracejí/nevracejí se uživatelé na Váš web a proč?
  • Odkud uživatelé přicházejí a jaké zdroje návštěvnosti můžete podpořit?
  • Jak si nastavit cíle webových stránek?
  • Které segmenty Vašeho webu jsou výnosné a které ne?
  • Které reklamní kanály jsou pro Vás přínosné?
  • Jaká je typická cesta uživatele k cíli?

Školení děláme na příkladu Vašich vlastních dat, takže základní informace o chování uživatelů Vašeho webu získáte už na školení. Časově a rozsahem se přizpůsobíme Vašim požadavkům.

I po školení jsme Vám k dispozici jako konzultanti. Krátké dotazy vyřešíme zdarma, pro rozsáhlejší konzultace si domluvíme cenu.

Mám zájem o školení

Reklama na internetu

Toto půldenní školení Vám umožní zorientovat se ve všech možnostech reklamy, které internet nabízí. Naučíte se, jaká jsou specifika a možnosti jednotlivých reklamních kanálů. Ujasníte si, které z nich jsou vhodné pro Vás. Co se dozvíte?

  • Jaké možnosti reklamy internet pro Vaše podnikání nabízí?
  • Jak funguje reklama ve vyhledávání, v obsahové síti, na Facebooku, na YouTube a jaká jsou specifika těchto reklamních kanálů?
  • Jak využít free nástroje na e-mailing a na tvoření databáze?
  • Jaké katalogy, zápisy v mapách a další možnosti ke zviditelnění jsou k dispozici?
  • Které možnosti reklamy tvoří ten správný marketingový koktejl pro Váš byznys?

Toto školení Vám přinese všechny informace potřebné k tomu, abyste odstartovali Vaši vlastní online reklamní strategii. Po školení dostanete shrnutí nejdůležitějších informací a tipů ve formě prezentace.

I po školení jsme Vám k dispozici jako konzultanti. Krátké dotazy vyřešíme zdarma, pro rozsáhlejší konzultace si domluvíme cenu.

Mám zájem o školení

Pro koho: Majitele webových stránek nebo marketingové pracovníky, kteří mají na starost marketingovou strategii.
Kde: U vás ve firmě nebo v Hubu na Smíchově

Díky školení studia Startonline jsem získala přehled o možnostech online marketingu, o kanálech využitelných pro B2B a základní vhled do toho, jak jednotlivé kanály fungují a jak je optimálně využít pro naší firmu.

Martina Švehlová

Wavin Ekoplastik, s.r.o.

Pro koho: Majitele webových stránek nebo marketingové pracovníky, kteří spravují reklamní kampaně.
Kde: U vás ve firmě nebo v Hubu na Smíchově

Správa reklamních kampaní

Chcete-li si Vaše kampaně dále spravovat sami, naučíme Vás jak s nimi pracovat. Naučíte se jak přidat nové produkty a služby či jak upravit stávající kampaně. Rozsah tohoto školení je šitý na míru podle rozsahu Vaší reklamní strategie. Co se dozvíte?

  • Jak aktualizovat reklamní texty, bannery či jiné reklamní formáty
  • Jak spustit reklamní kampaň na další oblast služeb nebo produktů
  • Jak udržovat a rozvíjet strategii na Facebooku
  • Jak připravit kvalitní obsah pro Vaše e-mailové newslettery
  • Jak si nastavit měření výsledků reklamní kampaně
  • Jak vyhodnotit úspěch kampaně

Po školení dostanete shrnutí nejdůležitějších informací a tipů ve formě prezentace.

I po školení jsme Vám k dispozici jako konzultanti. Krátké dotazy vyřešíme zdarma, pro rozsáhlejší konzultace si domluvíme cenu.

Mám zájem o školení

ikonka3_white

Máte zájem o některé z našich školení nebo školení na míru? Kontaktujte nás, rádi si s Vámi promluvíme.

 

Jak to funguje?

  • Domluvíme si, jaký obsah přesně potřebujete a zvolíme termín školení.
  • Po uhrazení platby pro Vás připravíme obsah šitý na míru.
  • Po školení dostanete od nás shrnutí ve formě prezentace.
  • Dále jsme Vám k dispozici jako konzultanti a technická podpora.

Kontaktujte nás

7 + 15 =