Facebook pro firmy I: Strategie pro Facebook

Je Facebook vhodným marketingovým nástrojem pro vaše podnikání? Jaká specifika má toto sociální médium a co od něj můžete čekat? Co je klíčem k úspěchu na Facebooku v rámci vaší online marketingové strategie?

Zjistěte, jak Facebook využít pro své podnikání.   

Na českém Facebooku je 4,8 mil. uživatelů, z toho 3,8 mil. lidí sleduje tuto sociální síť každý den. Je tam i vaše cílová skupina? Máte promyšlené, co a jak jí chcete sdělit, jak vzbudit její zájem, jak zájem prohloubit a proměnit v obchodní (a ideálně dlouhodobý) vztah? 

Počet uživatelů Facebooku nejen v České republice neustále stoupá, zatímco přirozený dosah vašich příspěvků na facebookové stránce se naopak snižuje. Tato situace vybízí k přemýšlení, zda chcete Facebook využívat jako skutečný marketingový nástroj a definovat si své cíle, pilíře obsahu a rozpočty pro toto médium, nebo pro vás bude lepší na Facebooku nemarnit čas a zaměřit se na kanály, které jsou pro vás vhodnější.   

 Vyjasněním své obsahové strategie pro Facebook získáte nejen pozornost a zájem vašich fanoušků, ale i velkou konkurenční výhodu, která posune váš online marketing do nové dimenze.  

Témata školení Facebook pro firmy I:

  • Základní fakta o Facebooku: uživatelé, chování, algoritmus a trendy
  • Čeho je možné na Facebooku dosáhnout: jak stanovit a vyhodnocovat cíle
  • Vaše cílová skupina na Facebooku: s kým mluvíte a na koho dokážete zacílit
  • Facebook jako součást kompletní online marketingové strategie vašeho podnikání: vize, mise, pilíře obsahu, styl a jazyk komunikace
  • Tvorba obsahové strategie: typy a formáty příspěvků, prototyp obsahu, co dělat a co ne
  • Příprava redakčního plánu: jak často a kdy publikovat, testování a hypotézy, rozpočet

 

Školení zahrnuje praktická cvičení, na kterých si probíraná témata hned vyzkoušíte a zároveň na vaše výstupy získáte zpětnou vazbu. Ze školení odejdete se základem vaší vlastní obsahové strategie pro Facebook, kterou můžete aplikovat na vaší stránce.

Lektorky

Facebook školení vedou Mgr. Milena Fridmanová a Mgr. Žanet Krasnecová, konzultantky online marketingu s 11letou praxí.

Více o lektorkách >>

Praktické informace:

Momentálně nemáme vypsané termíny školení. Pokud ale máte zájem, dozvědět se, jak z Facebooku vytěžit co nejvíce, kontaktujte nás a domluvíme si konzultaci na míru pro vaše potřeby. 

Kontaktujte nás