Facebook pro firmy III: Reklama na Facebooku
Chcete se naučit využívat reklamní nástroje na Facebooku? Stále se snižující přirozený dosah příspěvků klade nárok na dobrou znalost typů reklamních kampaní a reklamních formátů. Zjistěte, jaké možnosti pro sponzorované šíření obsahu Facebook nabízí a jaký je rozdíl mezi správou kampaní z Facebook stránky a prací s Facebook Business Managerem.
Tomu, proč je na Facebooku nutné používat reklamní nástroje, jsme se věnovali v prvních dvou částech Facebook školení. 3. část se zaměřuje na to, jaké nástroje Facebook nabízí pro získání většího dosahu, pro práci se stávajícími fanoušky či pro výkonnostní kampaně i bez nutnosti budovat obsah Facebook stránky.
Pokud ještě zkušenost s reklamními nástroji Facebooku nemáte, odborníka na kampaně z vás během půldenního školení neuděláme a ani to není náš záměr. Určitě si ale uděláte přehled o tom, jaké formáty a nástroje existují a které jsou pro vás vhodné. Zjistíte, jak vůbec reklamu na Facebooku plánovat.
Témata Facebook školení III:
- Jaký je rozdíl mezi sponzorováním příspěvků ze stránky a Facebook Business Managerem?
- Jaké typy kampaní Facebook nabízí a k čemu je použít?
- Na jaké okruhy uživatelů je možné reklamy cílit a jak si nastavit publikum?
- Jaké jsou formáty a umístění reklam? Jaká jsou pravidla při jejich tvorbě?
- Jak vyhodnocovat úspěšnost kampaní?
Školení zahrnuje praktická cvičení, na kterých si probíraná témata hned vyzkoušíte a zároveň na vaše výstupy získáte zpětnou vazbu. Ze školení odejdete s jasnou představou o možnostech využití reklamy na Facebooku a o tom, jak kampaně využít v rámci vaší Facebook strategie.
Lektorky
Facebook školení vedou Mgr. Milena Fridmanová a Mgr. Žanet Krasnecová, konzultantky online marketingu s 11letou praxí.
- Milena Fridmanová
- Žanet Krasnecová
Praktické informace:
Momentálně nemáme vypsané termíny školení. Pokud ale máte zájem, dozvědět se, jak z Facebooku vytěžit co nejvíce, kontaktujte nás a domluvíme si konzultaci na míru pro vaše potřeby.