Facebook pro firmy
Je Facebook vhodným marketingovým nástrojem pro vaši firmu? Jaká specifika má tohle sociální médium a co od něj můžete čekat? Jak si nastavit strategii pro Facebook tak, aby vám přinesla obchodní výsledky?
Zjistěte, jak Facebook využít pro své podnikání.
Na českém Facebooku je aktuálně 4,8 mil. uživatelů. Je tam i vaše cílová skupina? Máte promyšlené, co a jak jí chcete sdělit, jak vzbudit její zájem, jak zájem proměnit na prodej a prodej na dlouhodobý vztah? Získejte informace a podněty ke své FB strategii.
Kontaktujte nás
Momentálně nemáme vypsané termíny školení. Pokud ale máte zájem, dozvědět se, jak z Facebooku vytěžit co nejvíce, kontaktujte nás a domluvíme si konzultaci na míru pro vaše potřeby.

Výhodný balíček
Strategie pro Facebook
Je Facebook vhodným marketingovým nástrojem pro vaše podnikání? Jaká specifika má toto sociální médium a co od něj můžete čekat? Co je klíčem k úspěchu na Facebooku v rámci vaší online marketingové strategie? Zjistěte, jak Facebook využít pro své podnikání.
Jak nastartovat svoji Facebook stránku
Založili jste si Facebook stránku, získali první fanoušky a chcete se pohnout dál? Věnujete Facebooku čas a nepřináší vám to výsledky? Nejste si jisti, jak úspěšnost aktivit a vaše experimentování na Facebooku vyhodnocovat? Naučte se, jak nastartovat svoji Facebook stránku.
Reklama na Facebooku
Facebook se bez reklamních formátů neobejde. Stále se snižující přirozený dosah příspěvků klade nárok na dobrou znalost reklamních nástrojů. Zjistěte, jaké možnosti reklamy a formátů Facebook nabízí a jaký je rozdíl mezi sponzorováním příspěvků ze stránky a prací s Facebook Business Managerem.