Oldtimer parking – Parkování pro veterány

w

Zadání

Petra Burcala přivedla jeho záliba k velmi netradičnímu podnikání: postavil u liblického zámku parkovací dům pro veterány.

Naším úkolem bylo vymyslet, jak využít online prostředí k tomu, abychom informaci o možnosti parkování veteránů dostali do specifické komunity majitelů těchto vozů.

Výsledky

  • Z měsíce na měsíc jsme zvedli návštěvnost webu z 0 na 870 uživatelů
  • Po ukončení červnové kampaně zůstala na webu přirozená návštěvnost díky blogu a zvolené obsahové strategii

Na slavnostním otevření se účastnilo asi 100 lidí a pokračujeme v dalších akcích 🙂

Online marketingová strategie

Jak zpropagovat na internetu službu, kterou nikdo nehledá? Stejně jsme začali analýzou klíčových slov. Zjistili jsme, jaké potřeby mají majitelé historických vozů, jaké vozy je nejvíce zajímají, na jakých akcích se scházejí a jaké weby navštěvují. Pak jsme navrhli další postup.

SkupinaMajitele veteránů
Zájemci o koupi veterána
Majitele a správci www a FB stránek s veteránskou tematikouVeřejnost, kterou zajímají historická auta
Kde jsou• Na komunitních a inzertních webech
• Na stránkách s veteránskými akcemi a na veteránských srazech
• Na svých webech a FB stránkách
• Na dalších komunitních a inzertních webech
• Na stránkách s veteránskými akcemi
• Na Facebooku si prohlížejí fotky retro aut
Co pro ně máme• Kvalitní články o auto veteránech
• Parkování pro veterány
• Pronájem zasedací místnosti
• Kvalitní články o auto veteránech
• Parkování pro veterány
• Pronájem zasedací místnosti
• Pronájem zasedací místnosti
• Projížďky veteránem
• Veřejné akce (otevření, den otevřených dveří)

Se studiem Startonline jsme probírali, jaké možnosti online propagace jsou pro projekt Oldtimer Parking vhodné k tomu, aby se nabízená služba dostala k potenciálním zákazníkům.

Dohodli jsme se na úpravě textů na webu a tvorbě nového blogu. Napsali jsme první články a díky jejich trpělivé pomoci jsem byl v krátké době schopen vytvářet a zveřejnit články i sám. Domluvili jsme i další služby, které pomohou dostat informaci o parkování veteránů do komunity majitelů veteránů.

Spolupráce probíhala svižně, StartOnline pohánělo věci vpřed, abychom celou práci zdárně dokončili. S prací jsem spokojen a mám radost, jak můj projekt ožil a vypravil se do světa.

Petr Burcal

Oldtimer parking

Co jsme již udělali

  1. Upravili a rozšířili jsme texty na webu oldtimerparking.cz
  2. Zřídili jsme blog na WordPressu a napsali jsme první články
  3. Zanesli jsme novou lokalitu do map Google a Seznam a vytvořili jsme firemní profily
  4. Připravili jsme pozvánky na slavnostní otevření parkování
  5. Vytvořili jsme Facebook stránku a vytvořili událost Slavnostního otevření
  6. Požádali jsme o sdílení obsahu všechny FB stránky spřízněné obsahem
  7. Umístili jsme bannerové pozvánky na komunitní weby
  8. Pozvali jsme na otevření všechny provozovatele www a FB stránek

Tip na závěr

I pokud žádného veterána nevlastníte, můžete se na historickém vozu projet. Zaujmout by vás mohl i prostor k pronájmu určený pro rodinné či firemní akce s prohlídkou historických aut. Retro projížďku či firemní akci můžete spojit s návštěvou liblického zámku a o nevšední zážitek nedaleko Prahy máte postaráno.

Potřebujete něco podobného? Online marketing můžeme nastartovat i vám.

Kontaktujte nás