Jak na kampaně na LinkedIn I.

Jak na kampaně na LinkedIn I.

Zvažujete, zda se vám vyplatí dělat kampaně na LinkedInu? V sérii článků shrnu základní best practice, který LinkedIn doporučuje svým novým inzerentům, i naše osobní zkušenosti. V prvním článku se dozvíte, pro koho jsou kampaně vhodné a jak vychází finančně vůči jiným...

číst více
Jak postupovat při tvorbě online produktu?

Jak postupovat při tvorbě online produktu?

Čas karantény ukázal, jak je důležité nabízet služby nebo produkty také přes online prostředí. Některé firmy již fungující online nabídka zachránila před úpadkem a jiné se na online prodej bleskově adaptovaly. Jenže online produkt není podstatný jen během karantény....

číst více
Analýza klíčových slov 5x pro váš byznys

Analýza klíčových slov 5x pro váš byznys

Analýza klíčových slov, tj. analýza hledání na internetu, je vzácným zdrojem informací pro váš byznys. Napoví vám nejen to, která klíčová slova máte použít na svém webu, dozvíte se i fakta o uživatelích internetu, trendech, či stavu poptávky v oblasti vaší činnosti....

číst více
Jak pořádat soutěže na Facebooku

Jak pořádat soutěže na Facebooku

Soutěžíte rádi? Uživatelé Facebooku ano! Uspějí zde soutěže, které pobaví, zároveň však tento formát můžete klidně využít i pro zvýšení prodeje či šíření odborného obsahu. Vyzkoušeli jste už, co vám soutěže na Facebooku přinesou? V tomto článku získáte praktické tipy,...

číst více
SSL certifikát zabezpečí váš web

SSL certifikát zabezpečí váš web

Je spojení s vaším webem bezpečné? Jedním z účinných řešení zabezpečení webu je SSL certifikát, někdy nesprávně nazývaný "https certifikát". Ačkoliv se s ním na internetu setkáváte každý den, pravděpodobně ani nevíte, že existuje. Pokud web zabezpečený není, prohlížeč...

číst více
Marketing z pohledu hodnoty pro zákazníka

Marketing z pohledu hodnoty pro zákazníka

Umíte nosit brýle svých zákazníků? Víte, co pro ně představuje hodnotu, za kterou rádi zaplatí? Ve studiu StartOnline se nám osvědčilo, že hodnota pro zákazníka je pevným východiskem každé úspěšné marketingové strategie. Žádné přesvědčování, žádný tlak a hned se bude...

číst více
Co znamená GDPR pro váš web

Co znamená GDPR pro váš web

Vaše přípravy na implementaci nařízení o ochraně osobních údajů (General Data Protection Regulation – GDPR) jsou pravděpodobně v plném proudu. GDPR vstupuje v platnost 25. května 2018.  V tomto článku se dozvíte, jak by se změny o ochraně osobních údajů měly projevit...

číst více
Jak založit účet ve Facebook Business Manageru

Jak založit účet ve Facebook Business Manageru

Využíváte Facebook jako nástroj pro vaše marketingové aktivity nebo o tom uvažujete? Pak pro vás může být vhodné zapřemýšlet o založení účtu v Business Manageru. Pokud víte, že budete reklamy na Facebooku využívat spíše sporadicky a není to pro vás jedním z hlavních...

číst více
Jak získat peníze pro svůj projekt?

Jak získat peníze pro svůj projekt?

18. ledna 2017 jsme v pražském Hubu uspořádali společně s Venture Club přednášku na téma Jak získat peníze pro svůj projekt. Představili jsme současné možnosti financování projektů a jejich výhody a nevýhody. Účastníci přednášky měli také skvělou možnost seznámit se...

číst více
Máte obsahovou strategii?

Máte obsahovou strategii?

Tvorba hodnotného obsahu je důležitou složkou online strategie. Obsahovou strategií můžete přilákat čtenáře, kteří se pak změní ve vaše zákazníky.  Je to velmi přirozená cesta: nejdříve totiž své publikum pobavíte nebo mu nabídnete zajímavé informace a tipy, a pak už...

číst více
O čem psát blog?

O čem psát blog?

Přemýšlíte, že začnete tvořit dynamický obsah pro svůj web a využívat tak tzv. obsahový marketing? Pusťte se do psaní blogu. V tomto článku vám poradíme, jak psát blog, aby vám to přineslo obchodní výsledky. Pokud totiž chcete opravdu vážně (a ne jen jako koníček)...

číst více