Jak na kampaně na LinkedIn I.
Zvažujete, zda se vám vyplatí dělat kampaně na LinkedInu? V sérii článků shrnu základní best practice, který LinkedIn doporučuje svým novým inzerentům, i naše osobní zkušenosti. V prvním článku se dozvíte, pro koho jsou kampaně vhodné a jak vychází finančně vůči jiným...
Jak postupovat při tvorbě online produktu?
Čas karantény ukázal, jak je důležité nabízet služby nebo produkty také přes online prostředí. Některé firmy již fungující online nabídka zachránila před úpadkem a jiné se na online prodej bleskově adaptovaly. Jenže online produkt není podstatný jen během karantény....
Google Tag Manager usnadní nastavení měření online marketingových aktivit
Nedílnou součástí online marketingu je analýza a vyhodnocování dat a následná optimalizace online činností. K jejich získání však potřebujete na web nasadit měřící kódy systémů Google Analytics, Google Ads, Skliku, Facebooku a dalších. Jde to ale i jinak. Bezplatný...
(Ne)smysl odpočitávadel a časově omezených nabídek
Využíváte ve svém marketingu časově omezené nabídky se slevou? Sama jsem v poslední době narazila na několik webů s tímto marketingovým přístupem. Některé z nich odpočet se slevou využívaly jako pravidelnou součást své prodejní strategie. Jde však opravdu o efektivní...
Analýza klíčových slov 5x pro váš byznys
Analýza klíčových slov, tj. analýza hledání na internetu, je vzácným zdrojem informací pro váš byznys. Napoví vám nejen to, která klíčová slova máte použít na svém webu, dozvíte se i fakta o uživatelích internetu, trendech, či stavu poptávky v oblasti vaší činnosti....
Jak pořádat soutěže na Facebooku
Soutěžíte rádi? Uživatelé Facebooku ano! Uspějí zde soutěže, které pobaví, zároveň však tento formát můžete klidně využít i pro zvýšení prodeje či šíření odborného obsahu. Vyzkoušeli jste už, co vám soutěže na Facebooku přinesou? V tomto článku získáte praktické tipy,...
SSL certifikát zabezpečí váš web
Je spojení s vaším webem bezpečné? Jedním z účinných řešení zabezpečení webu je SSL certifikát, někdy nesprávně nazývaný "https certifikát". Ačkoliv se s ním na internetu setkáváte každý den, pravděpodobně ani nevíte, že existuje. Pokud web zabezpečený není, prohlížeč...
Marketing z pohledu hodnoty pro zákazníka
Umíte nosit brýle svých zákazníků? Víte, co pro ně představuje hodnotu, za kterou rádi zaplatí? Ve studiu StartOnline se nám osvědčilo, že hodnota pro zákazníka je pevným východiskem každé úspěšné marketingové strategie. Žádné přesvědčování, žádný tlak a hned se bude...
Co znamená GDPR pro váš web
Vaše přípravy na implementaci nařízení o ochraně osobních údajů (General Data Protection Regulation – GDPR) jsou pravděpodobně v plném proudu. GDPR vstupuje v platnost 25. května 2018. V tomto článku se dozvíte, jak by se změny o ochraně osobních údajů měly projevit...
Jak upravit náhled sdílených odkazů na Facebooku
Zveřejňujete na Facebooku statusy s odkazem na váš či jiný web? Určitě jste zaznamenali, že nadále není možné upravovat obrázek, název a popisek odkazu. Facebook si tyto informace načte přímo z webu a dále se s tím nedá nic dělat. Text příspěvku stále měnit možné je,...
Jak založit účet ve Facebook Business Manageru
Využíváte Facebook jako nástroj pro vaše marketingové aktivity nebo o tom uvažujete? Pak pro vás může být vhodné zapřemýšlet o založení účtu v Business Manageru. Pokud víte, že budete reklamy na Facebooku využívat spíše sporadicky a není to pro vás jedním z hlavních...
Jak získat peníze pro svůj projekt?
18. ledna 2017 jsme v pražském Hubu uspořádali společně s Venture Club přednášku na téma Jak získat peníze pro svůj projekt. Představili jsme současné možnosti financování projektů a jejich výhody a nevýhody. Účastníci přednášky měli také skvělou možnost seznámit se...
Máte obsahovou strategii?
Tvorba hodnotného obsahu je důležitou složkou online strategie. Obsahovou strategií můžete přilákat čtenáře, kteří se pak změní ve vaše zákazníky. Je to velmi přirozená cesta: nejdříve totiž své publikum pobavíte nebo mu nabídnete zajímavé informace a tipy, a pak už...
O čem psát blog?
Přemýšlíte, že začnete tvořit dynamický obsah pro svůj web a využívat tak tzv. obsahový marketing? Pusťte se do psaní blogu. V tomto článku vám poradíme, jak psát blog, aby vám to přineslo obchodní výsledky. Pokud totiž chcete opravdu vážně (a ne jen jako koníček)...