Online strategie je jako plán vaší cesty. Říká, kam chcete dojet, kterou cestou je nejefektivnější se do cíle dostat a jak se vyhnout zbytečným odbočkám, které vás stojí jen čas a peníze.
Ve StartOnline stavíme online strategii na analýze chování uživatelů internetu – vašich potenciálních zákazníků.
Na rozdíl třeba od rozdávání letáků nebo reklamy na ulici lze z internetu získat přesná data – třeba co, kdy a kde lidé hledají. Díky tomu můžeme výsledky online aktivit plánovat předem a předvídat jejich reálný dopad. A díky tomu můžete být úspěšní na cestě k cíli – získání nových zákazníků.
Online strategii je ideální sestavit před začátkem vašich online aktivit. Všechny další kroky jako tvorba webu, spuštění kampaní, emailing či publikování obsahu na Facebooku z ní pak vycházejí.
Možná už máte nějaké marketingové kanály, ale nejste s nimi spokojeni. Pak je čas na online restart. Uděláme audit vaší dosavadní cesty, vezmeme z ní to dobré a uděláme společně nový plán.
Jaké otázky si při tvorbě online strategie klademe:
- Hledají uživatelé internetu vaše produkty či služby?
- Které online aktivity jsou pro vás vhodné vzhledem k vašim cílům?
- Má váš web jasné sdělení a vede k cíli?
- Jsou pro vás PPC reklama, Facebook nebo emailing efektivní?
- Jak se vaše online prezentace liší od konkurence?
- Tvoří vaše online aktivity synergii?