Jak nám přidat přístupy do vašeho Business Manageru

Používáte již ke správě vašich kampaní na Facebooku Business Manager? Pokud ano, zde najdete návod, jak nám do vašeho Business Manageru přidáte přístup. Pokud profesionální rozhraní ke správě FB kampaní nepoužíváte, přečtěte si, jak a proč Business Manager založit.

K tomu, abychom se mohli podílet na tvorbě vaší FB komunikace, budeme potřebovat přístupová práva (1) do vaší firemní stránky a (2) reklamního účtu. Pokud provozujete e-shop a využíváte také katalog, přidejte nám prosím přístupy také do (3) FB katalogu. Není to nic složitého a celý proces vám nebude trvat déle než 5 minut :)

1. Přidání práv do vaší firemní stránky

1.1 Otevřete si rozhraní Business Manageru a v levém hlavním menu vyberte položku „Nastavení firmy“

1.2 V levém menu vyberte záložku „Stránky“

1.3 V pravé horní části stránky klikněte na tlačítko „Přiřadit partnera“.

Zde zadejte ID naší agentury 1059686290742930 a volbu potvrďte.

1.4 V dalším kroku nám přidejte požadované práva. Pro spolupráci na správě FB stránky a reklamních kampaní potřebujeme roli „Správce stránky“.

2. Přidání práv do vašeho reklamního účtu

2.1 Stejný postup zopakujte i u přidání práv k vašemu účtu pro reklamu. V levém panelu vyberte záložku „Účty pro reklamu“, klikněte na tlačítko „Přiřadit partnera“ a zadejte opět naše ID 1059686290742930. Zde nám prosím přiřaďte roli „Administrátora účtu pro reklamy“.

3. Přidání práv k vašemu pixelu

3.1  Přejděte na záložku „pixely“. Klikněte na modrý button „Přidat“. Pixel pojmenujte a uložte. Následně klikněte na tlačítko „Přidat položku“ a přiřaďte pixel k vašemu reklamnímu účtu. Opět nám přidejte k němu práva přes naše ID. O jeho nastavení se už postaráme.

4. Nastavení katalogu a přidání práv

Jestli máte e-shop a budeme promovat vaše produkty, ideálním řešením je vytvořit automatický feed produktů, který se pak nahraje přímo do rozhraní Business Manageru a odsud pak jde jednoduše produkty do reklam přidávat ať už ve formě caruselu, nebo jiných formátů. Velice účinné jsou při dynamických remarketingových kampaních, kde se uživatelům zobrazují přímo ty produkty, které si na vašem webu prohlíželi.

3.1 Vytvoření katalogu:

3.1.1 Nacházíme se v hlavním menu v „Nastavení firmy“
3.1.2 V levém menu v liště záložek vybereme „Katalogy produktů“
3.1.3 Klikněte na tlačítko „Vytvořit katalog produktů“
3.1.4 Dále není potřeba nic nastavovat. Katalog produktů již nastavíme my.

3.2 Přidání práv do vašeho katalogu:

3.2.1 Po vytvoření katalogu se Vám opět v pravém horním rohu zobrazilo tlačítko „přiřadit partnera“
3.2.2 Znova zadejte naše ID: 1059686290742930

5. Přidání práv k vaší doméně

  1. Přejděte na záložku „Domény“ v sekci „Bezpečnost značky“. Následně klikněte na tlačítko „Přidat položky“ a přiřaďte Klasickou stránku k vaší doméně. Opět nám přidejte k doméně práva přes naše ID po kliknutí na button „Přidání partnera“.

Nyní máme nastavené všechno potřebné a těšíme se na další spolupráci!

Nevíte si s postupem rady? Něco nefunguje? Kontaktujte mě:

Žanet Krasnecová
725 877 629
zanet@startonline.cz