Jahodárna Brozany nad Ohří

Případová studie zaměřena na zvýšení prodeje přes e-shop

Případová studie soutěže na Facebooku

Online prodeje jsme meziročně zvýšili o 400 % při zachování stanovené ceny za konverzi

Co je cílem naší spolupráce?

Kupovat zdravou zeleninu a ovoce přímo od farmáře je dnes trendy. S Martinem Cibulkou jsme se potkali v momentě, kdy 95 % jejich celkového prodeje probíhal skrz prodejní stánek. Majitel farmy však vytušil potenciál online prostředí, které by mu umožnilo rozšířit nabídku, a po úvodním samostudiu reklamních systémů se rozhodl vyhledat profesionály.

Primárním cílem projektu je:

  • Zvýšit počet prodejů přes e-shop při zachovaní stanovené ceny za konverzi
  • Zvýšit přirozenou návštěvnost webu z vyhledávačů

Co pro Jahodárnu Brozany děláme?

S Jahodárnou Brozany jsme začali spolupracovat na podzim 2018. Domluvili jsme se na realizaci soutěže na Facebooku. Jejím cílem byl prodej českého česneku přes e-shop. Po úspěšné kampani jsme začali rozvíjet také další aktivity a nyní se staráme o jejich kompletní online marketing. Naše aktivity zahrnují:

  1. Online analytika – klient měl na svém webu nasazené statistiky Google Analytics, ale neměřil e-commerce, který jsme mu následně nastavili. Nyní můžeme pravidelně sledovat, vyhodnocovat a optimalizovat naše aktivity.
  2. Kampaně na Facebooku klient používal na správu kampaní Business manager, ale nevyužíval jeho plný potenciál. Na web jsme proto nasadili měřící kód Facebooku, rozšířili cílení na jednotlivá publika a přidali produktový feed. Všechny kampaně jsme nastavili s optimalizací na získání konverzí. Platformu využíváme také na zvýšení prodeje na prodejním stánku a na branding.
  3. Kampaně v Google Ads a Skliku – Kampaním ve vyhledávání navyšujeme potenciál tím, že využíváme také dalších možností propagace. Přidali jsme remarketing a produktové kampaně. Na speciální akce využíváme i obsahovou síť.
  4. Obsah a SEO:
    • Jako první krok jsme vypracovali analýzu klíčových slov, která nám slouží pro plánování a vytváření obsahu, kampaní i SEO webu.
    • Na základě dat z analýzy jsme začali s úpravou kategorií e-shopu a kvalitním SEO editingem veškerého obsahu včetně doplnění potřebných meta prvků.
    • Přirozenou návštěvnost webu zvyšujeme psaním článků pro blog. Zaměřujeme se v nich na pěstování, uskladnění čí léčivé účinky plodin, které lze na e-shopu zakoupit. Vytváříme také popisky nových produktů přidaných do nabídky e-shopu.

Farma Jahodárna Brozany nad Ohří leží asi hodinu jízdy severně za Prahou. Na ploše 17 hektarů pěstuje zeleninu a ovoce, které prodává v prodejním stánku u obce Doksany. K prodeji jí slouží i e-shop, kde krom vypěstovaných potravin prodává také potřeby pro zahradničení včetně sazenic a cibulovin. 

Jahodárnu založil v roce 2005 Martin Cibulka se společníkem a od té doby se jejich nabídka značně rozšířila. Naše již 1,5 let dlouhá spolupráce je zaměřená na posílení prodeje na stánku, a hlavně na vybudování a zvyšovaní prodeje přes e-shop.

S prací  studia StartOnline jsem maximálně spokojený. Když jsme začali spolupracovat, prodej přes e-shop tvořil jenom 5 %, od té doby rozšiřujeme naši nabídku a momentálně nám online prodej tvoří již 30 % celkového obratu. Daří se jim dodržovat cíle a zároveň přinášejí nové možnosti využití onlinu, díky čemu dále rosteme. StartOnline skutečně nastartovalo naše online podnikání.

Martin Cibulka

Jahodárna Brozany nad Ohří

Jakých výsledků jsme dosáhli?

Správně nastavené kampaně a průběžná práce na SEO přinášejí očekávané výsledky, díky kterým Jahodárna Brozany může dále růst a rozšiřovat své působení.

Graf ukazuje nárůst všech objednávek.

Za dobu spolupráce jsme dosáhli:

%

Zvýšení celkové návštěvnosti webu o

%

Zvýšení objemu online prodeje o

%

Zvýšení poměru online prodeje z celkového obratu o

Tip na závěr

Hledáte pravý český česnek nebo chcete nakoupit nové rostliny do vaší zahrady či na balkon? Podívejte se na aktuální nabídku Jahodárny Brozany do e-shopu. Pokud si chcete nasbírat ty nejsladší jahody, navštivte farmu během sezony samosběrů.

Potřebujete něco podobného? Online marketing můžeme nastartovat i vám.