Online prodeje jsme meziročně zvýšili o 400 % při zachování stanovené ceny za získání objednávky
Co je cílem naší spolupráce?
Kupovat zdravou zeleninu a ovoce přímo od farmáře je dnes trendy. S Martinem Cibulkou jsme se potkali v momentě, kdy 95 % jejich celkového prodeje probíhal skrz prodejní stánek. Majitel farmy však vytušil potenciál online prostředí, které by mu umožnilo rozšířit nabídku, a po úvodním samostudiu reklamních systémů se rozhodl vyhledat profesionály.
Primárním cílem projektu je:
- Zvýšit počet prodejů přes e-shop při zachovaní stanovené ceny za konverzi
- Zvýšit přirozenou návštěvnost webu z vyhledávačů
Co pro Jahodárnu Brozany děláme?
S Jahodárnou Brozany jsme začali spolupracovat na podzim 2018. Domluvili jsme se na realizaci soutěže na Facebooku. Jejím cílem byl prodej českého česneku přes e-shop. Po úspěšné kampani jsme začali rozvíjet také další aktivity a nyní se staráme o jejich kompletní online marketing. Naše aktivity zahrnují:
- Online analytika – klient měl na svém webu nasazené statistiky Google Analytics, ale neměřil e-commerce, který jsme mu následně nastavili. Nyní můžeme pravidelně sledovat, vyhodnocovat a optimalizovat naše aktivity.
- Kampaně na Facebooku – klient používal na správu kampaní Business manager, ale nevyužíval jeho plný potenciál. Na web jsme proto nasadili měřící kód Facebooku, rozšířili cílení na jednotlivá publika a přidali produktový feed. Všechny kampaně jsme nastavili s optimalizací na získání konverzí. Platformu využíváme také na zvýšení prodeje na prodejním stánku a na branding.
- Kampaně v Google Ads a Skliku – Kampaním ve vyhledávání navyšujeme potenciál tím, že využíváme také dalších možností propagace. Přidali jsme remarketing a produktové kampaně. Na speciální akce využíváme i obsahovou síť.
- Obsah a SEO:
- Jako první krok jsme vypracovali analýzu klíčových slov, která nám slouží pro plánování a vytváření obsahu, kampaní i SEO webu.
- Na základě dat z analýzy jsme začali s úpravou kategorií e-shopu a kvalitním SEO editingem veškerého obsahu včetně doplnění potřebných meta prvků.
- Přirozenou návštěvnost webu zvyšujeme psaním článků pro blog. Zaměřujeme se v nich na pěstování, uskladnění čí léčivé účinky plodin, které lze na e-shopu zakoupit. Vytváříme také popisky nových produktů přidaných do nabídky e-shopu.
Farma Jahodárna Brozany nad Ohří leží asi hodinu jízdy severně za Prahou. Na ploše 17 hektarů pěstuje zeleninu a ovoce, které prodává v prodejním stánku u obce Doksany. K prodeji jí slouží i e-shop, kde krom vypěstovaných potravin prodává také potřeby pro zahradničení včetně sazenic a cibulovin.
Jahodárnu založil v roce 2005 Martin Cibulka se společníkem a od té doby se jejich nabídka značně rozšířila. Naše již 1,5 let dlouhá spolupráce je zaměřená na posílení prodeje na stánku, a hlavně na vybudování a zvyšovaní prodeje přes e-shop.
S prací studia StartOnline jsem maximálně spokojený. Když jsme začali spolupracovat, prodej přes e-shop tvořil jenom 5 %, od té doby rozšiřujeme naši nabídku a momentálně nám online prodej tvoří již 30 % celkového obratu. Daří se jim dodržovat cíle a zároveň přinášejí nové možnosti využití onlinu, díky čemu dále rosteme. StartOnline skutečně nastartovalo naše online podnikání.
Jakých výsledků jsme dosáhli?
Správně nastavené kampaně a průběžná práce na SEO přinášejí očekávané výsledky, díky kterým Jahodárna Brozany může dále růst a rozšiřovat své působení.

Graf ukazuje nárůst všech objednávek.
Za dobu spolupráce jsme dosáhli:
%
Zvýšení celkové návštěvnosti webu o
%
Zvýšení objemu online prodeje o
%
Zvýšení poměru online prodeje z celkového obratu o

Tip na závěr
Hledáte pravý český česnek nebo chcete nakoupit nové rostliny do vaší zahrady či na balkon? Podívejte se na aktuální nabídku Jahodárny Brozany do e-shopu. Pokud si chcete nasbírat ty nejsladší jahody, navštivte farmu během sezony samosběrů.