Facebook pro firmy II: Jak nastartovat svoji Facebook stránku

Založili jste si Facebook stránku, získali první fanoušky a chcete se pohnout dál? Věnujete Facebooku čas a nepřináší vám to výsledky? Nejste si jisti, jak úspěšnost aktivit a vaše experimentování na Facebooku vyhodnocovat? Naučte se, jak nastartovat svoji Facebook stránku.

Ve 2. části Facebook školení si řekneme, jaké postupy používat, abyste získali co nejrychleji a nejlevněji relevantní fanoušky, a jak je zapojit pomocí reakcí, komentářů a sdílení vašich příspěvků.

Pokud jste se s vaší stránkou „zasekli“ na několika stech fanoušcích, ukážeme si postupy, které ji posunou na kritickou hranici 1000–2000 fanoušků, abyste získali na vaše příspěvky reakce. Tvorba obsahu pro Facebook zabírá hodně času, proto je nejdřív potřeba zajistit, aby měl váš obsah patřičné publikum.

Témata Facebook školení II:

  • Vaše první publikum aneb Nezapomněli jste na nic?
  • Pořádání soutěží, anket a kvízů na Facebooku
  • Jak co nejvíc vytěžit váš kvalitní obsah aneb Jak získat kontakty z Facebooku?
  • Kdy a jak oslovit partnerské stránky na Facebooku a jak s nimi spolupracovat?
  • Vyhodnocování vašich aktivit a tipy pro ulehčení správy vaší Facebook stránky.

Lektorky

Facebook školení vedou Mgr. Milena Fridmanová a Mgr. Žanet Krasnecová, konzultantky online marketingu s 11letou praxí.

Více o lektorkách >>

Praktické informace:

Kde: Impact Hub Praha, Drtinova 557/10, 150 00 Praha 5
Nejbližší termíny školení:

10/05/2018 | 9:00 – 13:00

 

Cena: 1.500 Kč

Při registraci na všechny 3 části Facebook školení získáte slevu 500 Kč (3 školení za 4.000 Kč).

Min. počet účastníků 5, max. 10. Pokud již FB stránku máte, uveďte ji prosím ve své přihlášce.

Vaše přihláška je platná po uhrazení účastnického poplatku na základě elektronicky zaslané faktury. Přihlášením na seminář souhlasíte s podmínkami účasti na školeních StartOnline s.r.o.

Přihlašte se na školení

Jsem plátce DPH

Mám zájem o všechny 3 části se slevou 12% (kompletní balíček)

Rád(a) získám inspirace k online marketingu formou newslettru

Přečtěte si jak zpracováváme vaše osobní údaje