Gourmet restaurace Kalina cuisine & vins u Staroměstského náměstí v Praze byla otevřena v roce 2012 jako společný projekt šéfkuchaře Mirka Kaliny a sommeliera Víta Hepnara. Najdete v ní moderní českou kuchyni doplněnou o pečlivě vybraná vína. Váš zážitek ještě umocní krásné prostředí a kresby Toulouse-Lautreca na stěnách. Přečtěte si, jak jsme přispěli k prezentaci této prestižní restaurace na internetu.
Zadání
S restauracemi šéfkuchaře Mirka Kaliny spolupracujeme od podzimu 2016. Naší první zakázkou byl redesign webu gurmánské restaurace Kalina cuisine & vins v pražské Dlouhé ulici. Cílem bylo přivést do restaurace co nejvíce hostů s důrazem na polední menu Mirka Kaliny.
Na základě naší dlouhodobé spolupráce jsme se starali také o online marketing při otevření nové restaurace Atelier Kalina v březnu 2017.
Realizovali jsme
- Webové stránky Kalina cuisine & vins.
- Webové stránky Atelier Kalina.
- PPC kampaně zaměřené na propagaci poledního menu Mirka Kaliny.
- PPC kampaně zaměřené na propagaci nově otevřené restaurace Atelier Kalina.
- Optimalizaci pro vyhledávače (SEO) a průběžnou správu webů.
- Konzultace firemních profilů, zápisů v mapách a stránek restaurací na Facebooku.
Webové stránky
Spolupráci s restauracemi Mirka Kaliny jsme zahájili redesignem webu restaurace Kalina cuisine & vins. Starý web již neodpovídal úrovni restaurace funkčně, ani designem a jako mnoho starších webů nebyl responzivní – tedy přizpůsobený zobrazování na tabletech a mobilech.
Kromě standardních funkcí, kterými disponují weby restaurací (propojení na sociální sítě a rezervační systém Restu, praktické zobrazování jídelního a nápojového lístku a poledního menu), jsme přidali i dárkové poukazy, nabídku slavnostního cateringu či přehled slavných osobností, které restauraci navštívily.
Web nové restaurace Atelier Kalina, který jsme spustili v březnu 2017, jsme tvořili v podobném stylu. Cíl – zaplnit novou restauraci co nejdříve hosty – jsme splnili díky kombinaci přirozeného vyhledávání, reklamní kampaně v systému Google AdWords a dobré vyhledatelnosti restaurace přes firemní profily a mapy jak v rámci služeb Googlu, tak i Seznamu.
První měsíc po spuštění webu jsme dosáhli:
přirozených návštěv z vyhledávačů Google a Seznam
lidí vyhledalo restauraci přes mapy v mobilním telefonu
%
návštěv webu vygenerovala kampaň Google AdWords
Kampaně pro restaurace
Reklamní kampaně cílí jednak na domácí klientelu, která si ráda příležitostně zajde do kvalitní gurmánské restaurace a jednak na zahraniční hosty, kteří na internetu vyhledávají fráze jako top restaurants in Prague nebo best Prague restaurants.
Připravili jsme také remarketingovou kampaň zaměřenou na opakované upozorňování návštěvníků webu na aktuální polední menu a akce restaurací.


Tip na závěr
Zajděte si na polední menu Mirka Kaliny. Nabídka platí mezi 12:00–15:00 h a každý den nabízí 3–4 chody francouzské a české moderní kuchyně nedaleko Staroměstského náměstí. Pozvěte na oběd své obchodní partnery či své blízké a zpestřete jim všední den. Jak ostatně říkáme i v reklamní kampani: i oběd může být zážitkem.